Колеги,преди 10 дена си купих 166 2.4 jtd 03.2000г.Закарах я в сервиз да сменя ремъци,ролки,масло.Закачиха я иизлезе дебитомер и помпата.Смениха ги.Взех алфетата и реших да я пробвам.Първа газ и при 4000об забива на 2ра също на 3та също все пада эа 5-6 секунди на 850об.Обиколих половината сервизи в Габрово и вички вдигат рамене.От диагностиката вички данни добри.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Проблем с оборотите на 2,4 JTD
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от vladd Покажи съобщениеКажете къде да я закарам.
За Габрово незнам къде но провери списъка със сервизи може и да има упоменат някой. Мисля, че най близко ще ти е или Търново или Плевен. Желателно е да я заведеш в сервиз дето работят с италиански автомобили иначе може само да наливаш пари по системата пробвай дали не е това. Цените на доста от частите са доста средства и не си заслужава безмислено да се хвърлят щото някой казал. Провери с търсачката за пуснатите теми с този проблем и прочети за да насочиш майсторите къде да гледат ако нямаш възможност да идеш на читав сервиз.
Comment
-
Да,различни са.MAF-ът е дебитомерът,а MAP-ът е сенсора за налягане в смукателния колектор.Първият отчита обема на поеманият въздух,а втория-налягането му.
Ако са ръчкали по помпата за високо налягане,вижте какви налягания се получават в рейла при различни режими.Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Myato доколкото разбирам от поста директно са сменили помпата а не са ръчкали(ако правилно чета де).
Дебитомер са сменили ами да сменят и MAP сензор може да се оправи.
ама най добре "майсторите" да сменят всичко по колата най сигурно ще е.
Колега сериозно ориентирай се към читав сервиз. Не им разбирам на пущините иначе бих ти дал съвет какво да сменяш. Днес ще ходя до Италбулком в Плевен ще попитам за ориентировка какво може да е и ще пиша ако ме задоволи отговора. С това мога да съм полезен.
Comment
-
Даните на ПВН са на 850об 300 ,на 4000над 1000
---------- Post added at 16:07 ---------- Previous post was at 15:51 ----------
На място стига и над 4000об .Днес я закачаха пак в друг сервиз и показа 3 грешки .1-map senzor 2-air temperature датчик 3- термостат.Термостата го поръчах,а другите не съм .Къде се намира този map senzor,защото в сервиза май ги бъркат с дебитомера.
Comment
-
Виж на помпата за високо налягане номера и го кажи, защото може да е от 1.9 демек за 4 цилиндрова кола, може и помпата в резервоара да е- от много работи от които не излизат грешки. Затова се поразходи и намери някой сервзи, в който разбират за да не си блъскаш главата. Успех !Alfa Romeo 166 2.4jtd
Comment
-
Добре де, термостата как излезе като грешка на диагностиката?
Също и помпата (не разбрах коя, ама все тая)?
По-добре си намери майстори дето могат не само да четат и да трият грешки, а и да мислят... Желателно е и да знаят принципа на работа и управление на тоя мотор.
Като ти прочетох първия пост останах с впечатление, че имаш проблем не с оборотите, а със забиването на мотора.
Ако наистина ти е дефектен МАП-а, като запалиш колата тази грешка веднага ще се появи пак. Ако не е дефектен е добре да се ориентираш към преглед и почистване на геометрията на турбината и регулиране.
П.П. За да не обидя някой колега (майстор) си запазвам правото да се съмнявам, че правилно си разбрал какво е сменено и какви са грешките по ДВГ...Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 23:09.Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed
Comment
Comment